Partner serwisu
Drogi i autostrady

Pięciu chętnych na remont DK29 Słubice – Urad

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
19-05-2025
Ostatnia modyfikacja:
19-05-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
GDDKiA

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Pięciu chętnych na remont DK29 Słubice – Urad
fot. Google Maps
Minął termin składania ofert w przetargu na remont drogi krajowej nr 29. Chodzi o odcinek od Słubic do Uradu. Swoje oferty przedstawiło pięciu wykonawców.

Wszystkie propozycje wykonawców mieszczą się w budżecie lubuskiej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Pięć ofert na remont DK29

Do 19 maja do 9:30 zainteresowani wykonawcy mogli składać propozycje na modernizację drogi krajowej nr 29 w województwie lubuskim od Słubic do Uradu.
W przetargu zgłosiło się pięciu zainteresowanych. GDDKiA zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania 15 721 500 zł.

Najbardziej korzystną finansowo ofertę złożyła firma Maldrobud na kwotę 9 700 240,94 zł. Najdroższa natomiast jest propozycja Przedsiębiorstwa Drogowego Kontrakt na 11 554 110,17 zł.

Pozostałe oferty to? Eurovia Polska – 9 849 356,01 zł, Erka Group – 11 264 135,96 zł, Strabag Infrastruktura Południe – 10 790 109,07 zł.

Teraz Generalna Dyrekcja przeanalizuje złożone oferty i wybierze najkorzystniejszą, kierując się trzema kryteriami: ceną (60 procent oceny), gwarancją jakości (20 proc.) oraz doświadczeniem kierownika budowy (20 proc.).

Graniczna droga do remontu

Wybrany wykonawca będzie miał 13 miesięcy na realizację zadania od dnia podpisania umowy. W zakres inwestycji wejdzie m.in. wykonanie rozbiórek istniejących elementów zagospodarowania terenu pozostających w kolizji z projektowanym przedsięwzięciem oraz wykonanie przebudowy i zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem terenu, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Poza tym wykonawca sfrezuje nawierzchnię jezdni oraz wbuduje wzmocnienia w postaci nakładki bitumicznej z warstwą wzmacniającą z geowłókniny, dostosuje wysokości istniejących wysp, barier i innych elementów drogi do nowej niwelety jezdni, wymieni nawierzchnię jezdni na pasie wyłączenia oraz wykona korytowania terenu do grubości projektowanych nawierzchni.

Poza tym, w ramach zadania, nastąpi profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie konstrukcji wszystkich projektowanych nawierzchni, wykonanie humusowania oraz regulacji wysokościowej poboczy, odtworzenie elementów stałej organizacji ruchu, a także wykonanie wszelkich innych niezbędnych prac związanych z realizacją przedsięwzięcia.

Droga krajowa nr 29 od granicy miasta Słubice do miejscowości Urad liczy około 13 kilometrów. Cała DK29 natomiast mierzy 58 kilometrów, w całości przebiegając przez województwo lubuskie, będąc drogą klasy GP.

Trasa ta jest ważna w kontekście transportu pomiędzy Polską i Niemcami, ponieważ prowadzi od granicy z naszym zachodnim sąsiadem w Słubicach do Połupina koło Krosna Odrzańskiego, przebiegając przez takie miejscowości jak m.in. Świecko, Cybinka czy Marcinowice.

Poza tym, DK29 jest przedłużeniem biegnącej ze Szczecina drogi krajowej nr 31, a na węźle drogowym Świecko przecina drogę krajową nr 2, która stanie się autostradą A2.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Kujawsko-pomorskie. Koniec prac na DW251 i moście nad Notecią

Drogi i autostrady

Kujawsko-pomorskie. Koniec prac na DW251 i moście nad Notecią

Damian Kelman 19 maja 2025

Zakorkowana S8. Czy istnieje rozwiązanie?

Drogi i autostrady

Zakorkowana S8. Czy istnieje rozwiązanie?

Damian Kelman 17 maja 2025

Droga Czerwona dla Gdyni: im szybciej, tym lepiej

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Kto wyremontuje DK29 w Krośnie Odrzańskim?

Drogi i autostrady

Kto wyremontuje DK29 w Krośnie Odrzańskim?

Damian Kelman 09 maja 2025

Kto wykona remont DK29 od Słubic do Uradu?

Drogi i autostrady

Kto wykona remont DK29 od Słubic do Uradu?

Damian Kelman 17 kwietnia 2025

Będzie remont DK29 w Krośnie Odrzańskim

Drogi i autostrady

Będzie remont DK29 w Krośnie Odrzańskim

Damian Kelman 04 kwietnia 2025

Pozostałe z wątku:

Kujawsko-pomorskie. Koniec prac na DW251 i moście nad Notecią

Drogi i autostrady

Kujawsko-pomorskie. Koniec prac na DW251 i moście nad Notecią

Damian Kelman 19 maja 2025

Zakorkowana S8. Czy istnieje rozwiązanie?

Drogi i autostrady

Zakorkowana S8. Czy istnieje rozwiązanie?

Damian Kelman 17 maja 2025

Droga Czerwona dla Gdyni: im szybciej, tym lepiej

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Kto wyremontuje DK29 w Krośnie Odrzańskim?

Drogi i autostrady

Kto wyremontuje DK29 w Krośnie Odrzańskim?

Damian Kelman 09 maja 2025

Kto wykona remont DK29 od Słubic do Uradu?

Drogi i autostrady

Kto wykona remont DK29 od Słubic do Uradu?

Damian Kelman 17 kwietnia 2025

Będzie remont DK29 w Krośnie Odrzańskim

Drogi i autostrady

Będzie remont DK29 w Krośnie Odrzańskim

Damian Kelman 04 kwietnia 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5